Var din egen tränare!

Stora funderingar!

* Hur skulle Du bete Dig om Du stod vid sidan av när Du tränar?
* Vad skulle Du säga till Dig själv?
* Skulle Du vilja vara din egen tränare? Varför eller varför inte?

Detta är funderingar som vi tog upp på studiecirkeln idag.




Själv tog jag mig en djup funderare i detta, skulle jag vilja ha mig själv bredvid på planen när jag tränar? Svaret blir både ja och nej! Och nu ska jag jobba på att få ett solklart JA! Vad behövs då? Framför allt, inte bara köra på och gräva ned sig i träningen när det inte går bra, utan faktiskt ta en paus och andas, tänk och planera igen! Det är nog det jag måste jobba mest på, inte tjura ihop och bara köra, även om det är det enklaste, egentligen!


Grattis Towa och Arko som igår blev Svenskt Lydnadschampion! Ni är fantastiska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0