Vad gör man med en veckas semester??

jo man tränar hund i värmen förstås:-)

Måndag: 9-13 var fredrik och jag instruktörer på dobermannlägret
Efter det följde jag med dem ut och tränade sök, sen kom man hem vid 20 på kvällen och somnade i soffan.

Tisdag: 9-13 dobermannlägret, sedan lite lydnadsträning med egen hund och sen sökträning på kvällen med det egna gänget. Mia och Qatto kom och anslöt sig till oss:-)

Onsdag: 9-13 dobermannläger, lite lydnad med egen hund efteråt och sedan agilityträning hos grannen på kvällen.

Torsdag: 9-13 dobermannlägret, lydnad med egen hund efteråt, agilitypass. Var provhund på nya tävlingsledarnas examination. Nellie fick gå två elitprogram och Uma ett. Guldläge att kunna belöna.

Fredag: Vilodag, har dock simmat lite med hundarna

Lördag: söktävling med Uman, tydligen på årets varmaste dag! men, men! Vi får se hur långt det räcker!

Ha det gott i värmen nu alla!


Kommentarer
Postat av: Towa

Jag säger bara WOWW! Vilken vecka.. ha ha, men det låter ju underbart! Synd att jag inte kunde vara med nåt.

Kram!

2010-07-03 @ 15:43:58
URL: http://brindle.cybersite.se
Postat av: Fia

Tackar :) Klart du får komma över och se det grå underverket :))

Ha det bra! Nu ska jag gå ut och köra ett lydnadspass med Orka, efter regn och åska. Lite svalare nu :)

2010-07-13 @ 17:54:44
URL: http://www.vickulas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0