På plats och troll i skogen

Hej!

Nu är vi på plats i Karlskrona, vädret är väl inte på topp, men det är ju inte så mycket som man kan göra åt det...

Vi har hunnit tränat lite på klubben där SM kommer att hållas och det tycker jag går bra. Fokus ligger på att behålla säkerheten i momenten och hög motivation. Träffade Annelie och jack från Västerås igår och i hennes sällskap fanns Carola från Skultuna. Carola har tävlat i landslaget i lydnad och hon sträckte upp oss lite på gruppmomenten, kanon!! Hon ställde upp oss på led och sedan fick vi gå in i startordningen för sitt i grupp och platsen, jisses, jag blev riktigt nervös när det blev så SM-likt. Hur ska nerverna då vara på lördag, mamma mia!!!!!! Nellan strulade sedan lite  med rutan, ett moment som jag tycker bara har gått bättre och bättre, men igår var det svårt. Ska ut och köra lite ruta idag, men fy vadlätt det är att bara träna och träna och träna, skulle vilja ha mer tid egentligen. Tur att jag har min coach med mig som tar mig i örat och säger att det räcker;-) tack Freddan!!

Carola sa något mycket klokt igår, man ska inte ändra på träningen denna vecka, utan det gör man nästa vecka och inför nästa SM:-)

Igår så gick vi en promenad i skogen här vid campingen och de hade placerat ut en massa troll för barnen (tror jag). Uma träffade på ett troll som var rätt stort och hade konstigt hår, den var skitläskig. Och det är hunden som inte reagerade specellt på dumpen på MH:t, kanske borde införa troll istället:-) de andra trollen i skogen var inte så farliga enligt Uma, ska ta en promenad till idag eller imorgon får se om hon har kommit över sin trollskräck.

Nu är det dags för frukost, sedan träning och sedan turista och sedan kanske träning och sen är det ju fotbollsmatch ikväll.

Ha det gott alla!

  

Kommentarer
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

LYCKA TILL I HELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-12 @ 21:20:24
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Emme

GRATTIS HANNA! Jag tycker att 24 plats på kvaldagen är jätte bra!

2009-06-15 @ 10:20:46
URL: http://wemme.blogg.se/
Postat av: Lina, Flinga och Stajla

Håller med Emme!!! Ni är grymt bra!

2009-06-16 @ 08:09:48
Postat av: Lena,Gubben & Spot

Grattis till erat fina SM resultat,inte illa att komma 24:a.



Kram från oss

2009-06-16 @ 16:52:02
URL: http://www.vallgubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0