Mellandagarna

Jaha, då är julafton och efterkommande juldagar avklarade. För min del så har det inneburit mycket jobb, så hundarna har fått stått tillbaka lite vad det gäller träning, men jag tror inte att de haft speciellt dåligt av det. Har tränat med Uma i källaren här hemma och hon rusar ner för trappen och studsar på "träningsmattan".

Det som tränas är sittandet för gruppmomentet, vittringen, fjärren och stegförflyttningar. Så mycket mer får man inte plats med, men det räcker gott och jag är noga med att avsluta på topp och när hon är som mest sugen. Häromdagen så blev det lite snurrigt för henne, då hon gjorde ett haktryck då hon stod upp... Tog ett tag innan jag förstod vad hon gjorde, såg först ut som hon "eyede" mig, men det har jag aldrig tillåtit och hon har aldrig gjort det förut, så jag blev lite fundersam.

Annars är det som sagt, rätt lugnt:-)

Ha det bäst alla!! 

Kommentarer
Postat av: Millis

Tjena

Kul att höra från dig. Ni verkar må bra. Vi hörs väl på Nyårs afton.

Kram.

2009-12-29 @ 21:33:17
Postat av: Silva & ludden...

Önskar er alla ett gott nytt år!!



Kram!

2009-12-31 @ 17:37:59
Postat av: Anonym

God Fortsättning. Önskar er ett framgångsrikt 2010!

Kram!

2010-01-03 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0