I Smedjebacken

Just nu sitter jag i gott sällskap på ett vandrarhem i Smedjebacken. Idol på TV, julmust i glaset och godis i påsen. Detta i sällskap med Lena, Jouko, Sofie, Towa, Fredrik D och min Fredrik. Anledningen till detta är att vi ska tävla lydnad i imorgon. Lena och Jouko i klass elit, Towa och Sofie i klass två och vi ska tävla klass 3. Fredrik och fredrik de är bara supporters

Ikväll var vi i inomhushallen och tränade i två timmar. Uma kändes jättefin, ska bli roligt imorgon och se vilket humör hon är på. Hur som så tror jag att det kommer att bli roligt. Återkommer med rapport hur det gått.


Kommentarer
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

TACK för ett par riktigt roliga dagar!!!Vi lär oss alltid så mycket när vi är med er och det är så kul att ses!



Riktigt synd med kvarmomenten och vittringen idag men hon gjorde väldigt mycket bra i övrigt!



Kram kram!

2009-12-05 @ 20:07:51
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Gudrun

Hej!

Hade ingen aning om att du har en blogg. Gissa om jag kommer att följa den nu!



Och så måste vi försöka hitta ett datum när ni kan komma över och käka lite.



Har också noterat att Nellie ska ha valpar i vår...



/Gudrun-Granne

2009-12-06 @ 22:24:36
URL: http://fundera.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0