Tävlingsrapport

Hej på Er!

Hoppas att Ni har haft det bra i jul och nyår. Själva så har vi haft det bra, jag har jobbat julhelgen, men det har varit helt ok. Nyår spenderade vi med Towa och Fredrik i Dalarna, mycket mysigt med alla hundarna och snö.

Idag så har vi varit till Fagertsa och tävlat. Mitt mål med dagens tävling var att Nellie och jag skulle jobba som ett team och att jag skulle hjälpa henne att göra så få misstag som möjligt på planen. Och det fungerade tycker jag. Vi var snubblande nära ett 1:a pris, med en 5:a på fjärren så hade vi haft 256 poäng, vilket skulle ha räckt till ett 1:a pris. jag har känt de senaste dagarna tt våran fjärr inte har funkat alls, har försökt med nödlösningar, men det har inte fungerat. Har iaf fått mig en tankeställare om att tävla så snart efter jul- och nyårs helgen. Det har inte blivit mycket till bra träning.

Sky och Fredrik drog in ytterligare ett 1:a pris, men inte på någon kanonpoäng, 265.

Just nu är jag så trött att jag genast ska lägga mig, klev upp 04.35 imorse och det är tidigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0