Uma är hemma!!

Hej på Er!

Nu så har Uma och jag anlänt till Karlskoga. Vi trivs bra här, lite trångt, men än är det "bara" tre hundar här:-) Nellie bor hos Lena som har Sheger. Detta för att jag ska få tid med Uma och att hon ska släppa Nellie. Så vi får se hur trångt det blir när Nellie kommer hem.

Nedan följer lite bilder på underverket och några till från fjällen.

Uma+båt
Uma leker mde sin platsbåt på sin fårfilt.

Uma leker
Uma leker, fullt ös...

Sky+sylarna
Sky och sylarna i bakgrunden

Hanna+toppen
Här är jag på funtimmesklumpen som ligger bredvis Sylarna, drygt 1300 m.ö.h.

Annars är det fullt ös just nu med att lära känna Uma. Rapport kommer garanterat när jag har tid och bilder kommer också att komma.

Må så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0