Duktiga!

Hej igen!

Påpälsad som en michellingubbe (stavas det så?), så var jag ute i en hel timme igår och tränade lydnad. Först så var jag själv, men sedan så kom Kristin och Daniel och tränade de med. Kristin hjälpte mig med kommendring i fria följet och sedan med dirigeringsapporteringen.

Nellan var het i fria följet, hur ska det gå på söndag (tävling i Fagersta då), Mamma Mia:-), blir svettig bara jag tänker på det. Hon var hyfsat tyst iallafall, men i språngmarshen så blev det lite mycket hopp och studs. I dirigeringen så gick det bra.

Själv så körde jag skiftena i fjärren på långt avstånd, det klarade hon riktigt fint. Körde rutan också, den var mycket bra. I inkallningen så tycker jag att hon skulle kunna stanna lite snabbare i ställandet.

Ska förhoppningsvis ut och träna med Åsa idag efter  jobbet, så då blir det lite nötning till:-)

Ha det!

//
Hanna

P.S. Tack för all fina inlägg angående Roger och mig, kram på Er!

Kommentarer
Postat av: Julia&Viska

Hej på er!
Va flitiga ni är!
Lycka till på söndag, vi håller tummar och tassar för er! Önskar att vi kunde komma och titta på er och på Sofie & Zimp, men det är typ 20 mil för oss, lite väl långt tyvärr...
Vi väntar spända på att få höra hur det gått!
Lycka till än en gång=)

2007-02-23 @ 16:49:56
URL: http://hem.bredband.net/taifun
Postat av: Sofi

Halloj.

Så det ska tävlas på söndag, lycka till.
Pappa var i västerås igår på typ hockey va.
Sa iaf att han hade hållt ögonen efter dig, men näe såg dig inte.

Trevlig helg.
...:::kram:::...

2007-02-24 @ 12:15:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/601/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0