Sedan senast!

Hej!

Det som upptar mest tid i mitt liv just nu är tentaplugg. Jag förstår inte, ju mer man läser, desto mindre förstår man. Hoppas bara att jag har fått ordning på det till tentan på torsdag.

Edter tentan så ska jag och Nellie åka hem till Örebro för att fira jul med familjen. Roger ska fira i Utansjö med sin familj, dessutom ska han jobba hela helgen.

Hundträningen ligger nere just nu, hinner inte ens hem från skolan innan det är becksvart ute, trist!

Ha det så bra!
Hanna 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Hanna!

Välkommen till Örebro. Det skall bli riktigt härligt att rå om er under helgerna samt att det blir ett avbräck från studerna.


Pappa

2005-12-23 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0