Träning

Hej på Er!

Nej vi har inte blivit datalösa, även om man kan tro det eftersom det dröjer så länge mellan uppdateringarna. Det är som vanligt, fullt ös.

Igår var vi till Filipstad och tränade rapport med Skyan. DEt var första gången som vi tränade i grupp med mig som mottagare. Det gick riktigt bra (tror jag iaf). Det var fyra stycken ekipage och fem hundar som tränade. Det var Monica och Bengt från Kumlamed deras riesen Asta, Ylva och Hans med två risen Theo och Ozzy( http://theo.ozzy.dinstudio.se/news_8.html ), Annika och Teddy med schäfern Alicia och sedan var det Fredrik och jag. Jag fick mycket tips och råd hur det fungerar på A-stationen. Tack för det!!

Idag så har vi varit och tränat en sväng med hundarna och sedan åkte vi och hämtade upp Fredriks föräldrar och tog en promenad på typ 2 timmar. Mycket härligt, trots att det var lite dåligt väder ute.

Idag har Nellan och Sky fått lydnadsträning. Nellan var het i fria följet, men gjorde det ändå riktigt bra, har ändrat lite taktik, får se om det håller. Rutan och fjärren gjorde hon grymt bra. Snart dags att anmäla igen till någon tävling?? Vi får se.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej!
Kul åläsa vad ni gör där borta!!
När blir det lydnad igen då?
Ha det så bra!
Kram

2008-03-10 @ 13:21:23
URL: http://brindle.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0