Regn:-(

Usch vad jag inte tycker om att vara ute när det regnar, men idag tog jag mig i kragen och åkte till klubben i Karlskoga med mina tjejer. Hann träna en sväng med Nellie fritt följ och sedan tränade jag med Uma innan Jouko kom.

Tränade kontakt, fritt följ, läggande under gång, stanna kvar, inkallning och hoppet. Hon är så duktig Uma-Puman
:-)!! Men jag har lätt att dra ut på träningspassen, man tycker inte att det tar sån lång tid att genomföra detta, men det gör det ändå, jag ska se upp för att hamna i den berömda "bra-gropen" ihhhh!!!

Förra gången på kursen som vi går så ville Uma inte hoppa över hindret, så nu slängde jag över en boll, höll henne i halsbandet, sa hopp och hon hoppade, hur svårt kan det vara;-)?? Sedan kunde jag bara säga hopp och hon hoppade och sedan kunde hon sitta kvar och jag gick runt hundret och tillbaka, hon satt kvar. Kunde köra en inkallning över hindret och det klarade hon galant.

Värre är det med stanna kvar, hon sitter ungefär 50% av tillfällen. Vet inte om jag gör ngt speciellt som gör att hon går upp, men jag försöker verkligen att uppföra mig likadant.

Sedan körde Jouko genom Hyss i de flesta elitmomenten, ser bra ut, de får ta och klämma i med ett bra resultat till så ör de klara för SM på Öland.

Fredrik kom ut till klubben, han hade gjort natten och sovit ikapp lite. Vi åkte iväg en bit och körde en kortkort rapportsträcka med skott. Det gick finfint, tävling snart, ska bli spännande och se hur det går med mig som mottagare, hoppas att jag inte ställer till det för dem:-S

Tillbaka till klubben så körde vi vindövningar med Uma och Jouko som figge, gick hur bar som helst, hon är för rar den lilla gumman, gräver sig fram på stigen tills hon hittar en vindvittring.

Fredrik och Jouko körde sedan framåtsändande med Sky och Hyss, så bra ut. Ska bli intressant och se vars Sjy ligger i den träningen efter tävlingen.

Sedan kurrade det i magen så det bar av till restaurang för matintag, då vi var lite halvt smutsiga blev det ingen fancy sådan. Sen var det bara hem och iväg till jobbet, hade date med en arbetskamrat, då det var Greys Anatomy klockan 21 och det vill man ju inte missa. Nu siiter jag och har en lugn natt på jobbet (än så länge) så klockan är 05.30 när detta skrivs, det är nog mitt tidigaste inlägg hitills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0