Inget vidare:-(

Hej på Er!!

Japp, jag åkte dit till slut. Fredrik och många med honom  blev sjuka efter lägret, men till slut så hittade bacillerna till mig också:-/ Så nu har jag legat hemma sedan i onsdags morse med feber och halsont och har ingen röst, så det är tyst här hemma. Hundarna de börjar nog tycka att vi är rätt så tråkiga här hemma, bara ligger. Ja Fredrik har ju börjat jobba, men jag kom och löste av honom i soffan rätt snabbt.

I helgen som var åkte jag och mamma och pappa och mina tjejer ner till Malmö för att fira brorsan som fyllde 20 år.

Jag blev pinsamt medveten om hur fruktansvärt dåligt miljötränad Uma är, måste bli bättre på det, t.o.m. mamma skällde på mig om det:-) Vi åkte mycket hiss i helgen och det var hon inte van med, men det gick riktiht bra på slutet, då studsade hon in i dödsfällan som hon tyckt om den ett par dagar tidiagre. Hon fick även vara med ute på stan en sväng och gå, på fredagen kunde hon inte tänka sig att sätta sig och göra ifrån sig på kullersten, minsann, men det gick oxå bra efter ett tag.

På lördagen så åkte jag ner till Svedala och hälsade på Mona med familj som har Spex, från Nellies 1:a kull. Vilken fin och härlig kille!! Trots att han blivit opererad i ryggen var han pigg och framåt, härligt. Vi tog en promenad med fyra hundar, Spex var givetvis kopplad. Sedan fotade jag lite oxå, men de bilderna är kvar i kameran än så länge, har inte orkat lägga över dem än (bara att skriva gör mig helsvett).

Ta hand om er

//
Hanna 

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Usch då,jag får hoppas att jag slipper de otäcka bacillerna,de kanske försvann i snön...Hoppas du kryar på dig snabbt.Önskar er en mysig helg!=)
Kram från oss i norr...

2008-04-25 @ 21:33:43
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Sofi

usch och fy för att vara sjuk.
E lite smått nedbäddad jag med, genomförkyld och tung i huvudet.
Andrea e hemma hon oxå, hosta och förkyld, men håller på att bli bättre så lite mera fart på henne idag.

Förresten Kenny har blivit pappa till en liten Nelly/Nellie [Niklas var osäker på stavningen när jag frågade.]
För ungefär 2 veckor sen.

Krya på dig nu Hanna!
KRAM!

2008-04-28 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0