GRATTIS!!

För det första vill vi gratulera Sam, Sheger, Spex och Storma på deras 1-års dag. Så fort tiden har gått!

Sedan vill vi gratulera våran träningskamrat som varit ute och tävlat. Towa och Qaala har tävlat lydnadsklass 3 och tagit ett första pris och vinst. Dagen efter så tävlade de lägre spår och blev uppflyttade. GRATTIS!! Samma helg så tävlade Towa och Ninja lydnadsklass 1, och trots ett nollat moment så blev det vinst och första pris. Bra jobbat, med tanke på att Towa har haft Ninja i tre månader.

Qaala är för övrigt kullsyster med Quattro "Kato".

Idag har vi varit till Sala BK och kört lite skydd. Kato fick kampa lite, men han har svårt att starta upp och kampa med någon ny. Det går bra om jag startar upp honom och sedan lämnar över kampredskapet till någon annan när hasn redan har kommit igång. Han har utvecklats mycket under den korta tiden som jag har haft honom. Det kommer nog att gå finfint för honom bara han blir lite mer fokuserad och mindre splittrad.

Ha det!!


Kommentarer
Postat av: Sheger

Tänk vad jag och mina syskon blivit stora! Livet är härligt!!!
Va kul att det ska bli fler av oss, hoppas mamma får bebisar i magen!
Voff från Sheger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0