Rapport!

Hej hallå!!

Här kommer en rapport om vad som hänt sedan senast. Nellie har blivit parad med samma hane,  Cap: http://vallreg.svak.se/d_findregnr.php?MENUSELECT=5&REGNR=V1483/2002

Vet inte om det har tagit sig, har inte varit på ultraljud, men Nellan tycker att hon är dräktig, hungrig som få, blir enligt henne aldrig mätt och hon tycker att hon behöver inte lyssna längre:-)

Kato har kommit till ett par i Stockholm, så jag hoppas att han får det bra där. Det är ett par bekanta till mig, så vi kommer att ha fortsatt kontakt.

På onsdag så börjar Gränsvallarlägret, med vallning. Eftersom Nellan inte ska/ får valla, så kommer det en hund från Arjeplog som jag ska se om jag kan få igång och valla. Det är samma kombination som Nellie, men kullen efter. Får se hur det går.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

test

2007-08-03 @ 14:19:57
Postat av: Sofi

Blir det några valpar?
Hoppas allt e bra.
...:::kram:::...

2007-08-08 @ 13:51:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/601/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0