Nu...

... bär det av snart till sydligare grader;-)

Imorgon förmiddag så åker vi till Örebro. Först ska vi lämna av Kirra och Cefo i Härnösand hos Rogers föräldrar. Sedan ska vi köra "raka" vägen till Örebro. I helgen så verkar det som om vi ska titta på brorsan när han spelar fotboll, sedan ska vi bara mysa med familjen hemma. Kanske träffa någon kompis eller något. Det är inte så välplanerat ännu. Tar dagen som den kommer.

Veckan som gott har varit fylld med studier, som vanligt. Det känns som om det är så mycket information som ska in i huvudet innan det blir examne och sommar, då det riktiga arbetslivet börjar på allvar.

Vi får väl se om jag hinner skriva något i helgen eller nästa helg. Vi ska bo på hotell och där lär vi inte ha någon tillgång till dator och internet, så vi får se när jag skriver härnäst.

Ha det toppen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hallå och välkommen neråt ;)

Vad kul att du hade skrivit mer här inne.
Kollar här nästan varje dag, men så ofta blir det inte uppdaterat, men det e lika kul när det väl blir.

Synd att vi inte kunde träffas, hade varit toppen kul.
Men det får absolut bli en annan gång.

Tänker ofta på dig när jag e på jobbet.
Så mycket vi hann med där.
Bara här om dagen när jag efter en lång dags arbete satt och räknade kassan.
Det stämmde och då dyker den där melodin upp, du vet.
Da stimmt :)
Gud vad knäpp man e ibland, men roligt hade vi och jag har fortfarande fast utan dig :(

Så hotell nästa vecka i Västerås, nice!!

Har du förresten hört vem som oxå ska ha barn i juli?
Niklas & Wickan!!!
Den 13 Juli är det beräknat (dagen efter våran lilla)
Häftigt va?

Ha det så skönt här hemma nu.
Stor kram på dig!

2006-03-04 @ 19:55:41
URL: http://www.babyfriends.se/Oliver04/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0