Sedan senast

Hej!

Ja, nu är jul- och nyårshelgerna över för denna gång.  Julen blev en trevlig tillställning hemma hos mamma och pappa. God mat, trevligt sällskap och julklappar som kommer till nytta. Allt var helt enkelt toppen. Nellie fick självklart julklappar, tuggben och Plaque Off, för hennes dåliga andedräkt.

På annandagen så åkte mamma, pappa, syrran, brosan och jag till Branäs för att åka lite skidor och snowboard. Nellie var självklart med. Helt underbara dagar, lite kallt, med det fick vi stå ut med.  Nellie tyckte att de där långa sakerna på mattes fötter var konstiga och ville helst bita i dem.

På nyårsafton så var jag på middag med mamma och pappa, på fritidsgården i bostadsområdet. Nellie var själv hemma och det gick jättebra. Hon är inte berörd av fyverkerier, men jag är alltid åndå orolig.

Idag så har jag och Nellies uppfödare, Malin, varit till Arboga för att ögonlysa Nellie. Hennes ögon var enligt veterinären fina och UA. När vi ändå var där så passade jag på att vaccinera Nellie. Min lilla gullehund charmade hela väntrummet tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Hejhej!
Va kul att du skaffat dig en blogg!Då kan vi ju följa era bravader över nätet;-)
Ha det så bra och klappa om NellanBellan från mig!

2006-01-04 @ 16:24:29
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0