Fint väder!

Nu är det en tid sedan jag skrev, veckorna präglas av skolan, och det finns inte så mycket att skriva om då.

Imorse när vi vakande så var det jättefint väder ute, så vi åkte till skogen och tog en promenad med hundarna. Jag lyckades att få med mig kameran, så jag tog lite kort som jag lägger ut nedan.

Efter promenade så åkte vi till en skidbacke och träffade några klasskamrater till Roger och deras barn. Vi åkte bob/snowracer och skrana (madrass) Undra vem som hade roligast, vi eller barnen? Vi hann givetvis med en "obligatoriska" korvgrillningen.

Grillning-BräntisNellieKirraRoger och hundar

Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh vad härligt det såg ut.
Här har vi haft det kallt och fint oxå.
Men det har säkert varit kallare hos er.
Fint kort på Nellie, såg lite kul ut, mitt i farten.

Åh kort på Roger...
Spännande...

Ha det bra å kram på alla hjärtans dag!

2006-02-14 @ 21:40:14
URL: http://www.babyfriends.se/Oliver04/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0